joi, 4 septembrie 2008

Indragostita la 6 ani


Povesteam ieri pe forumul zuzu ca am ramas marcat atunci cand printre cererile de inscriere pe site-ul Okay , am descoperit profilul unei pustoaice de numai 11 ani (vezi foto) care nu cere prea mult de la viata , cam astea sunt doleantele ei :
¨Caut un baiat cuminte care sa nu bea si sa nu fumze sa vb frum si sa nu ma minta ,am fost 5 ani indragostita de un baiata si el de mn dar acum ma lasat pt ceva mai bun ¨
Daca facem un calcul rapid , ne dam seama ca pustoaica la numai 6 ani era enamorada , cand alti copii de varsta ei paseau pentru prima oara pragul scolii , ea descoperea tainele dragostei...suna destul de ciudat nu ? Vazand toate astea , stai si te intrebi ca tot omul , incotro se indreapta noile generatii , am imbatranit noi prea repede sau se misca ei prea rapid ?
Anumiti parinti sunt prea ocupati cu alte chestii decat cu cresterea si educarea copiilor , ce pot ei invata atunci cand la televizor vad in permanenta telenovele lacrimogene , cand in loc de Celine Dion (un ex) aud de Guta, Salam, Minune , cand in loc de o biblioteca plina cu carti primesc un Pentium 4 sau PS2 ?
Imi aduc aminte ca eram la scoala, prin clasa 4-a sau a 5-a , erau la moda atunci oracolele , plimbate pe la toti colegii de clasa , imi aduc aminte cum in loc de SMS-uri erau biletelele , imi aduc aminte ca imi fugeau si mie ochii dupa fete inca de mic copil, dar nu la 6 ani...la varsta aia inca ma jucam cu restul copiilor in fata blocului si ma bucuram de bicicleta mea (asta daca nu aveam teme de facut)
Nu este singurul caz , cu siguranta daca ar fi sa public toate ciudateniile descoperite pe un simplu site , mi-ar trebui cateva luni , sincer nu ma deranjeaza sa o fac , dar nu sunt sigur ca are vreun efect pentru cine trebuie , pentru acei parinti inconstienti . Acum 4-5 luni alta pustoaica de 12 ani , atasase fotografii XXX la profilul ei , dezbracata si in pozitii indecente , jur ca se facuse pielea gaina pe mine , normal ca am sters rapid profilul, am dat ban dar nu inainte de a trimite un mail in care spuneam ca am sa iau legatura cu parintii ei daca o mai prind pe site .
Hai ca ma opresc aici sa nu va plictisesc , sper ca acest articol sa va puna pe ganduri (pe cei care aveti copii) , nu sunt eu in masura sa schimb ceva, dar macar pot trage un semnal de alarma !

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hypno, lucrurile nu-s numai albe sau negre. Iar oamenii,nu doar buni sau rai. Sub postarea pustoaicei...poate sa fie visurile unei adolescente, e drept, cam precoce, dar care mai mult decat ca rosea atunci cand il vedea adus de mana, de bunica-sa, la gradi pe...'iubitul ei', si-a tinut-o asa ..5 ani, timp in care ţinta ei aproape ca n-a vazut-o, mai mult de atat n-a fost...'Esantionul'de aspecte trebuie ales cu grija pentru ca rezultatul, concluzia sa fie corecta
Pe mine, drept sa-ti spun altceva m-ar pune pe ganduri la fetita asta :dezinvoltura cu care scrie agramat. Si poate un pic zambetul si pozitia voit ...lasciva.
Oricum...trebuie urmarite lucrurile din mai multe unghiuri, asteptat urmatoarele ...'miscari', hai sa zicem, inainte de a pune o eticheta. Stii cum se spune : mai bine masori de zece ori si tai o data. Numai evolutia ei viitoare o sa te lamureasca...si o sa ne lamureasca si pe noi...daca ne tii la curent.