marți, 14 octombrie 2008

Ciutacu Vs Huidu = COCALARI



Am sa prezint mai jos un "dialog" elevat , protagonistii acestei discutii sunt doi circari de televiziune , nimeni altii decat Huidu (zeflemistul ) si Ciutacu (papagalul). Mentionez ca toata discutia prezentata mai jos,s-a purtat pe blogul lui Victor Ciutacu , nu degeaba se numeste Vorbe grele...

Ciutacu -"Pinguinul asta e, prin traditie, gata sa iasa la omor de fiecare data cand o cere cauza portocalie, dar chiar sa ajungem sa punem pret pe parerea de analist a unuia caruia-i danseaza borfeturile pe masa? De fapt, nu stiu de ce ma mir. In acelasi trust media, un fost corector frustrat de propria-i ratare a ajuns sa desfiinteze catigatorii de Nobel pentru literatura fara sa-i dea nimeni doua palme.

P.S. Ca sa preintampin intrebarile binevoitorilor, ma lasa rece razboiul penibil purtat intre saltimbancul asta ridicol (pe care l-am auzit duminica seara rostind solemn “mijloacele mass-media”) si Mircea Badea (care, dincolo de toate pustismele si frustrarile lui, are totusi proprietatea termenilor si a facut gramatica pe bune). Nu stiu cine l-a inceput, cine are dreptate, ma doare la cozoroc cine-l va castiga si mi se va rupe motu’ de la basca daca o sa ajung iar personaj la emisiunea aia copiata si rasuflata."

Huidu -Domnu’ ciutacu’ “borfet” puteti sa o denumiti pe mama dumneavostra….fetele alea care danseaza la noi sunt mai inocente decat gurita dumneavostra si a altor “analisti” cu care mincati in fiecare zi , cot la cot, rahat voiculecian! daca ati fi fost si atent la ce-am spus acolo, vorbele mele nu aparau niciun partid cu atat mai putin partidul basescian pe care-l detest sincer! legea electorala este proasta si am demonstrat asta logic si impartial! si mie, domnule ciutacu, cand vorbesc imi mai scapa greseli ca oameni suntem (ma dau si la cronica), da’ nu-mi curg balele din gura ca la origofreni asa cum faceti dumnevoastra cand “anal-izati” cu deosebit “respect” hai siktir!

Ciutacu - ti-am lasat integral replica. nu am nici un comentariu, intelectualule. lumea se lamureste singura. iti urez multe succesuri! le meriti cu siguranta. despre inocenta istorica a colaboratoarelor voastre vorbesc Net-ul si revistele de scandal, nu mai e nevoie s-o fac eu.

P.S. nu te mai osteni sa raspunzi, mitocane. esti out de aici…

Huidu-ma uit la postarile tale si-mi place ca ma faci pe mine mitocan?!??! o oglinda pe acasa n-ai? si foarte tare si faza cu socru meu fost senator pesedist!-stii bine unde a candidat si ce regiune a reprezentat ca esti de acolo…si mai stii si cati oameni a ajutat, inclusiv pe profesorul Ciutacu pe care l-am cunoscut personal mare om! tu esti un epigon atat de mic! intreaba-l pe Vlad Petreanu cine a comandat materialul de la obositor in urma caruia socrul meu a fost dat afara din psd…jeguri de oameni ce sunteti!

Ciutacu - socru-tau a fost senator de Valcea. iar eu sunt din Sinaia (judetul Prahova, daca n-ai aflat), deci n-am avut placerea sa ma ajute ca pe sinistratii de la Ocnele Mari. hai, ia-ti viteza. lupta-te cu Badea cat vrei, dar nu te mai inspuma aici. mi-am scris parerea despre aparitia ta si judecatile tale de valoare, nu ti-a convenit, ai replicat ca un mitocan, sanatate la rude si la casele din Delta. se pare ca nu esti singurul care are dreptul sa opineze in tara asta despre cum presteaza diverse persoane pe sticla…

Huidu - nu am casa in delta dar cand o sa o am o sa va invit la un bors de peste! inca e bun!carcotasii in europa au fost acum 7 (sapte) ani! si nu am facut emisiunea pe banii mogulilor! umorul e o chestie relativa si extrem de subiectiva, iar cronica carcotasilor e o emisiune de opinie care se foloseste de umor! asa bun sau rau cum e el! pun pariu ca nu ati urmarit emisiunea de la realitatea, am fost acolo doar pentru a spune ca legea electorala e proasta! scurt argumentat, la obiect! nu va trimit pe site-ul meu sa vedeti asta, ci pe http://www.secularhumanism.ro
Serban
ps da! i-am raspuns domnului ciutacu cu aceesi moneda pentru ca daca era argumentat, ma combatea cu idei nu ataca marlaneste la bebeluse, care sunt niste fete de 17-20 de ani chiar ok! cat priveste incidentul de acum 7 ani cu cealalta bebelusa, ea era cu prietenul ei la ea acasa…prieten pe care-l are si in prezent e asta da curva pardon borfet domnu ciutacu felicitari!

Ciutacu - am uitat sa-ti spun (si sa te dezamagesc astfel) ca nu am nici o legatura de rudenie cu profesorul Ciutacu. altfel, esti sigur ca vrei sa discutam despre cine finanteaza emisiunea voastra? eu zic sa-l suni inainte pe Cristi Burci si (dupa ce-i transmiti salutarile mele) sa-l intrebi daca Miron Mitrea si-ar dori chestia asta. daca nici el nu stie, cred ca gasesti niste raspunsuri la Viena; la Mihai Necolaiciuc…

Huidu - da domnu ciutacu cine finateaza emisiunea noastra? eu sunt platit conform facturii de pro7 sat1 group ag! are si doi actionari: permira si kkr! puteti gasi informatii despre toti! dumneavoastra stiti cine va plateste? o mare rosie pesedista si niste interese meschine voiculesciene?

Ciutacu - bai, oameni buni, chiar n-am de impartit nimic cu Huidu. mi-am permis sa comentez o aparitie a lui la tv si a iesit ce a iesit. probabil ca omu-si inchipuie ca el e singurul care o poate face. uite ca nu-i asa. in rest, nu ne batem pe acelasi public, nici pe aceleasi femei. eu nu urc femei cu bucile la vedere pe masa, el nu polemizeaza decat cu bebelusele, pe texte scrise de Gainusa, ca singur nu e-n stare. eu n-o sa-l injur de mama. cam atat.

Niciun comentariu: