miercuri, 20 august 2008

¨ Il fenomeno ¨

In urma cu cateva zile , am dat de un articol in ziar, unde se scria despre Adrian Mutu si problemele lui legate de clubul Chelsea , in urma scandalului ´cocaina ´ , fotbalistul trebuie sa plateasca o despagubire de 17 milioane Euro clubului englez . Aflat in criza de solidaritate , conducatorul clubului Dinamo, dl. Borcea , a lansat un anunt umatitar , intentionand sa deschida un cont , unde sa poata dona lumea bani . Daca va intrebati pentru ce aceste acte de caritate , ei bine , pentru Mutu ...pai sa nu te dai cu capul de toti peretii citind asa ceva ? Tin minte ca citeam prin ziare ¨Mutu are telefon de 20 milioane ¨, Mutu este in vacanta pe insula X , Mutu prezent la deschiderea clubului sau ¨ , mai mult de atat , am apucat sa vad 2 min din penibilul serial IL FENOMENO , difuzat de Kanal D , saracul Mutu era intr-o bijuterie si cumpara un ceas cu diamante, sincer sa fiu, mi-a venit instantaneu sa vomit . De ce nu s-a gandit Borcea sa deschida un cont pentru oamenii nevoiasi , pentru copii strazii , pentru constructia unei scoli sau spital ...noi suntem prosti , romanii , pentru ca toleram asa ceva in loc sa luam atitudine atunci cand trebuie , sa stingem televizoarele cand vedem emisiuni si seriale gen PUPINCURISM , cand dam bani pe tabloide ce fac reclama gratuita diferitor persoane ce merita trimise in timp, pe vremea lui Tepes ...
Il Fenomeno...am trait sa o vad si pe asta...un drogat, un curvar, un narcisist ridicat in slavi de o natie intreaga , doar pentru simplul fapt ca loveste bine mingea...in schimb adevaratele valori le ignoram , le-am uitat prin colturi nestingherite , nepasandu-ne ce s-a mai intamplat cu ei , azi am ajuns sa ne plecam in fata unor mascarici bogati gen Columbeanu , Voiculescu, Vantu...etc ...suntem niste aplaudaci de duzina domnilor , o ducem greu ? Ne meritam soarta pe deplin !

Niciun comentariu: